فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی تهران مناسب چه افرادی است ؟

فضای کار اشتراکی تهران مناسب شما و شرایط شما است؟

این سوالی است که پس از خواندن این مطلب باید به آن پاسخ دهید


فضای کار اشتراکی یا فضای کار مشترک | Coworking Space   

فضای کار  اشتراکی محیطی بزرگ است که کارمندان شرکت ها یا اعضای تیم استارتاپ ها مشترکا می‌توانند از آن به عنوان دفتر کار خود استفاده کنند.  به نظر شما کار کردن در این فضاها چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ چرا کارمندان یک شرکت یا اعضای یک استارتاپ باید ترجیح دهند تا در یک فضای کاری مشترک و نسبتا شلوغ کار کنند؟

معمولا اولین پاسخی که به دنبال این پرسش به ذهن ما می‌رسد صرفه اقتصادی این روش است. در فضای کار اشتراکی میز کار، ملزومات اداری، خط تلفن، اینترنت، فکس و کد پستی در اختیار کسب و کارها قرار میگیرد. و اکثر مواقع این خدمات در ازای مبلغ به نسبت کمی که افراد به عنوان حق اشتراک پرداخت میکنند، صرفه اقتصادی دارد.

اما از دیگر اهداف اصلی که بسیاری از افراد ترجیح میدهند در فضاهای کار اشتراکی حضور داشته باشند، شبکه سازی حرفه ای است که صورت می‌گیرد. فضاهای کار اشتراکی معمولا شامل مجموعه ای از افراد متخصص، صاحبان ایده، بنیانگذاران استارتاپ ها هستند که دارای روحیه و اهداف مشترکی می‌باشند. از این رو برای بسیاری از افراد بودن در چنین فضایی ارزش محسوب می‌شود، با این هدف که افراد تجارب و تخصص های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

حال با این پرسش روبه رو می شویم که، فضای کار اشتراکی در تهران برای چه کسانی مناسب است؟!

1_ تیم های استارتاپ

2_فریلنسرها

3_شرکت های در حال توسعه

4_تیم های کوچک

5_ دورکارها

6_محققان و دانشجویان

 

از آنجایی که استارتاپ ها در ابتدای چرخه عمر خود هستند و بعضا دارای منابع مالی اندکی هستند منطقی است که به جای اجاره دفتر و هزینه های هنگفت فضای کار به صورت خصوصی، از فضاهای کار اشتراکی بهره مند شوند.

از طرفی در بسیاری از مواقع شاهد حضور تعدادی از کارمندان شرکت های بزرگ و جا افتاد در فضاهای کار اشتراکی هستیم. از جمله اهداف این شرکت ها قرار گرفتن در فضاهای پویا و استفاده از تجارب سایر افراد واستارتاپها و در واقع رصد اتفاقات کسب و کاری است.

مزایای فضاهای اشتراکی

فضای کاری مشترک راه حلی مناسب برای رفع مشکل انزوا و حواس پرتی بسیاری از فریلنسرها که در حین کارکردن در منزل تجربه کرده اند، می باشد.یکی از مزایای مهم فضاهای کار اشتراکی،توانایی اجاره امکانات مورد نیاز با   و هزینه‌های عضویت منعطف و مقرون به صرفه است.

در این راستا به معرفی فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری نکسترا در تهران خواهیم پرداخت.

سالن فضای کار اشتراکی نکسترا دارای فضای بزرگ، آرامبخش، همراه برا ارگونومی مناسب برای کاربران است که فرصت تعامل و به اشتراک گذاری تجریبات را در محیطی کاملا پویا برای اعضا فراهم می کند.

آیا می‌توان بدون ورود به دوره پیش شتابدهی و شتابدهی از فضای کاری نکسترا بهره‌مند شد؟

بله. حضور شما در فضای کار اشتراکی نکسترا هیچگونه ارتباطی با شرکت در برنامه های پیش شتابدهی و شتابدهی نکسترا ندارد. شما می‌توانید جهت عضویت در فضای کار اشتراکی   در وبسایت نکسترا به آدرس www.nexterafactory.com ثبت نام کرده و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

نکسترا چه امکاناتی به استارتاپ‌های مستقر در فضای کار اشتراکی خود می‌دهد؟

خدمات فضای کار اشتراکی نکسترا شامل : اینترنت پرسرعت، لاکر، میز و صندلی اختصاصی، اتاق جلسات و آشپزخانه برای تیم های استارتاپی است.

در صورتیکه که هرگونه سوالی در رابطه با فضای کار اشتراکی نکسترا دارید با شماره 021 883358194 تماس  بگیرید.

 

نویسنده:شقایق سخته، مهدیه نصیری، سئو شده توسط: یاسر ویسی

  1. بازتاب: جذب سرمایه استارتاپ را چگونه رقم بزنیم ؟ - نکسترا

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اسکرول به بالا