بازدید جناب آقای دکتر مهدی ابراهیمی علویجه از مرکز نوآوری نکسترا

بازدید جناب آقای دکتر مهدی ابراهیمی علویجه از مرکز نوآوری نکسترا

جناب آقای دکتر ابراهیمی مدیرعامل شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی جهت بازدید از نکسترا سه شنبه 12 اسفند 1399 در این مجموعه حضور یافتند.

شرکت بازرگانی فرش و صنایع دستی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی به انجام بازرگانی تولیدات مددجویان امداد و سایر تولید کنندگان اعم از صنایع دستی و فرش و تهیه مواد اولیه صادرات واردات خرید و فروش خدمات پس از فروش محصولات ابزار آلات و تجهیزات مرتبط دریافت و اعطای نمایندگی داخلی و خارجی ایجاد شعب و سایر فعالیت های مرتبط می پردازد.

در این دیدار خلاصه جامعی از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام، مجموعه نکسترا توسط آقای دکتر آصف کریمی مدیرعامل محترم نکسترا، به ایشان ارائه گشت. در طی این بازدید جناب آقای دکتر ابراهیمی از دو استارتاپ سایمو (SYMO) و گرین ادج (GreenEdge) مسقر در شتابدهنده نکسترا بازدید کردند و با محصولات و خدمات شان اشنا شدند.

آقای دکتر ابراهیمی با اشاره به نیازمندی و فرصت های موجود در نوآوری و فعالیت استارتاپ ها در حوزه فرش و صنایع دستی، خلا ایده های فناورانه در بهبود این صنعت را خاطر نشان شدند.  در این راستا پیشنهاداتی در خصوص چرخش چند استارتارپ نکسترا که در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء فعالیت دارند، به صنعت فرش و صنایع دستی پیشنهاد داده شد و مقرر به مذاکرات آتی جهت همکاری های دوطرفه گشت.

شقایق سخته – مهدیه نصیری

 

 

اسکرول به بالا